بلاگ

نمایندگی تعمیر کولرگازی و اسپلیت گاسونیک در مشهد

تعمیر کولرگازی و اسپلیت گاسونیک در مشهد

بررسی دلایل خنک نکردن کولرگازی و اسپلیت گاسونیک


در این مقاله قصد داریم تا به عیب یابی کولرگازی و اسپلیت گاسونیک بپردازیم. همانطور که قبلا اشاره شد، سماسرویس به صورت رسمی تعمیر کولرگازی و اسپلیت گاسونیک در مشهد را انجام می دهد. با تکیه بر متخصصان و سرویس کاران مجاز کولرگازی و اسپلیت گاسونیک توانسته ایم تا رضایت مشتریان محترم را در این زمینه کسب نماییم.

از کولرگازی و اسپلیت در بیشتر مواقع از فن برای جاری کردن هوای تهویه به یک فضای بسته مانند یک ساختمان یا یک اتاق کار برای بهبود درجه حرارت و کیفیت هوا در محیط داخلی استفاده می کنند. به طور کلی، کولرگازی و اسپلیت موجب فراهم شدن شرایطی مانند رفع هوا گرمای، رفع رطوبت، خنک کننده بودن، تمیز کردن، تهویه یا حرکت هوا می شود البته که معمولا کولرگازی به عنوان فقط دستگاه خنک کننده در بین مردم جا افتاده است. در ادامه به شایع ترین دلایلی که باعث خنک نکردن هوا توسط کولرگازی می شود اشاره می کنیم.

  • فیلتر هوای دارای جرم و آلودگی
  • کندانسور آلوده و کثیف
  • گاز خنک کننده یا مبرد ناکافی
  • خرابی سنسور ترموستات
  • خرابی کمپرسور
  • و...


تست و بررسی بررسی علل کارنکردن کمپرسور کولرگازی و اسپلیت گاسونیک


دلایل زیادی هستند که باعث کار نکردن و خاموش شدن کمپرسور کولرگازی و اسپلیت می شود. برای نمونه نیم سوز شدن کمپرسور از آن دسته از دلایلی است که خاموشی کمپرسور کولرگازی و اسپلیت گاسونیک را در پی خواهد داشت. از دلایل دیگر آن می توان به کم بودن یا نامناسب بودن گاز مبرد، افزایش دمای کمپرسور، اشکالات و ایرادات مربوط به سیم کشی کولر و یا برد کولر و... همچنین یک سری موارد هستند که موجب روشن نشدن کمپرسور می شوند. آن موارد عبارت اند از: پوسیدگی و قطعی سیم ها و اتصالات کولر گازی، اورلود کمپرسو، ایراد در برد کورگازی، خرابی رله فرمان، خرابی سنسور دمای هوا، خرابی خازن استارت و... اگر کمپرسور کولرگازی شما کار نکرد یا به هر دلیلی خاموش شد حتما از یک سرویسکار ماهر کمک بگیرید تا متحمل ضرر بیشتر نشوید. سما سرویس آماده است تا با ارسال هرچه سریعتر سرویسکاران مجاز خود به محل شما خدمت رسانی کند؛ شما می توانید با استفاده از یکی از دو دکمه ی بالای صفحه با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند.

http://نمایندگی%20تعمیر%20کولرگازی%20و%20اسپلیت%20گاسونیک%20در%20مشهد

تعمیرات کولرگازی و اسپلیت گاسونیک در مشهد

شارژ گاز به همراه وکیوم تخصصی کولرگازی و اسپلیت گاسونیک

از مواردی که مهم است برای کولرگازی این است که بفهمیم آیا کولرگازی ما نیاز به شارژ گاز دارد یا خیر. از راحت ترین راه‌هایی که به ما نشان می‌دهد کولرگازی نیاز به شارژ گاز دارد این است که تمام قطعات کولرگازی به درستی کار می‌کنند ولی کولر گازی باد گرم می‌دهد. در این حالت می‌توانید با شارژ گاز مجدد کولرگازی این مشکل را مرتفع کنید. در برخی موارد کولرگازی یخ یا به اصطلاح برفک می‌زند در این صورت هم باید بدانید که گاز کولرگازی کم است و به بیرون منتقل نمی‌شود و باعث یخ زدن هواساز خواهد شد. همچنین در زمانی که کولرگازی خود را به تازگی خریداری کرده اید باید شارژ گاز را برای آن انجام دهید. در کل اگر چنین مشکلاتی بود با کارشناس ما از طریق دو دکمه ی بالا ارتباط برقرار کنید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

صدای زیاد کولرگازی و اسپلیت گاسونیک


در برخی اوقات مشکل به وجود آمده صدای زیاد کولرگازی و اسپلیت گاسونیک، شماست که برای عیب یابی باید به نکات زیر توجه کنید:

باید بدانید که یکی از مهمترین علل ایجاد صدای غیر طبیعی در کولرگازی و اسپلیت شما می‌تواند برخورد پره‌های فن اواپراتور با برفک باشد و یا کثیفی فن‌ها در اثر سرویس نکردن در طولانی مدت باشد. پس توجه دارید یکی از مهمترین عللی که باعث به وجود آمدن این عیب در کولرگازی و اسپلیت شما می باشد می‌تواند وابسته به موتور کولرگازی و اسپلیت باشد. موتور کولرگازی و اسپلیت در اثر فرسودگی و یا روغن کاری نشدن در طولانی مدت می‌تواند صدای زیادی از خود تولید کند که راه حل برطرف کردن آن سرویس کولرگازی و اسپلیت می‌باشد.

https://samaserviceco.ir/fa/wp-content/uploads/2020/10/کولرگازی-اسپلیت-گاسونیک-3.jpg

تعمیرکار کولرگازی و اسپلیت گاسونیک در مشهد



برفک زدن کولرگازی و اسپلیت گاسونیک

از دلایل بسیار مهمی که برفک زدن و یخ زدگی کولرگازی و اسپلیت گاسونیک را در پی خواهد داشت کمبود گاز و کثیف بودن فیلترها در یونیت داخلی و کندانسوراست. کمبود گاز خنک کننده در کولرگازی بیشترین علت برفک زدن کولرهای گازی پنجره ای و دیگر مدلهای این کولرها می باشد. اگر کولرگازی فقط در حالت سرمایش دچار یخ زدگی و برفک می شود این مشکل می تواند مربوط به کمبود گاز کولرگازی و اسپلیت باشد. ولی اگر یخ زدگی کولرگازی شما در حالت گرمایش هم رخ می دهد این اشکال می تواند مربوط به شیر چهار طرفه آن باشد. در بعضی از موارد دلیل برفک زدن کولر گازی می تواند کثیف بودن بودن فیلتر ها در یونیت داخلی و بیرونی باشد. راه حل این مشکل یخ زدگی بسیار راحت است و میتوان آن را با سرویس کردن کولرگازی و شستشو توسط سرویسکار مجاز و ماهر برطرف کرد.


سرویسکار کولرگازی و اسپلیت گاسونیک در مشهد

برد الکترونیکی کولرگازی و اسپلیت گاسونیک


همان طور که می دانید برد الکترونیکی کولرگازی حکم مغز آن را دارد و کمپرسور یا موتور مانند قلب دستگاه می باشد. به عبارت دیگر در صورتی که کمپرسور کار نکند، دستگاه عمل خنک سازی و سرمایش را انجام نمی دهد، اما اگر برد الکترونیکی کولرگازی دچار نقص شود، دستگاه کلا بی استفاده و بدون کارایی می شود، به این معنا که ممکن است دستگاه روشن یا خاموش نشود و همچنین عملکرد درستی از خود نشان ندهد. زیرا برد الکترونیکی وظیفه ی فرمان دادان به اجزای مختلف را در کولرگازی بر عهده دارد و در صورتی که برد خراب شود، ممکن است فرمان اشتباه به اجزای آن صادر شود و در نتیجه دستگاه نتواند وظیفه ی خود را به درستی انجام دهد. همچنین لازم است که بدانید برد الکترونیکی کولرگازی و اسپلیت، ارتباط مستقیمی با برق دارد. در صورتی که برد الکترونیکی بسوزد، ممکن است هر یک از بخش های دستگاه از کار بیوفتند. همچنین برد دستگاه، جزء حساس ترین قطعات کولرگازی به حساب می آید، و خیلی اوقات خرابی برد الکترونیکی را نمی توان تعمیر کرد، که در این صورت باید برد را جایگزین نمایید. برد الکترونیکی کنترل تمام قسمت های کولرگازی را همانند: خاموش و روشن کردن فن ها، خاموش و روشن کردن کولرگازی، تغییر میزان سرمایش یا گرمایش، خاموش و روشن کردن کمپرسور و… را بر عهده دارد. پس در صورت خرابی و نقص در برد الکترونیکی دستگاه هر چه سریع تر با سرویسکار و تعمیرکار مجاز ارتباط برقرار نمائید. سما سرویس با داشتن نیروی سرویسکار مجاز و خبره می تواند در عیب یابی و تعمیر کولرگازی و اسپلیت به شما سروران گرامی خدمت رسانی کند.

ویژگی های سما سرویس


متخصصان با تجربه

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می باشند.

گارانتی خدمات

گارانتی خدمات

سما سرویس بر خلاف دیگر شرکت ها که نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین ندارند، مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی ۱۸۰ روز به عهده میگیرد.

سرعت در ارائه خدمات

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین های سما سرویس در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

هزینه های منصفانه

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر خدمات

اولویت با تعمیر خدمات

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

    سبد خرید