بلاگ

تعمیر ساید بای ساید زانوسی در مشهد

مغایرت دمای تنظیم شده با دمای واقعی درون ساید بای ساید زانوسی


در این مقاله قصد داریم تا به عیب یابی ساید بای ساید زانوسی بپردازیم. همانطور که قبلا اشاره شد، سماسرویس به صورت رسمی تعمیر ساید بای ساید زانوسی در مشهد را انجام می دهد. با تکیه بر متخصصان و سرویس کاران مجاز ساید بای ساید زانوسی توانسته ایم تا رضایت مشتریان محترم را در این زمینه کسب نماییم.

از عللی که باعث می شود تا ما به عیب یابی ساید بای ساید زانوسی خود بپردازیم، مغایرت دمای تنظیم شده با دمای واقعی درون ساید بای ساید است. در صورت برخورد با این مشکل باید بدانید که اصلا جای نگرانی نیست و یکی از دلایلی که باعث این پدیده می شود باز بودن درب ساید بای ساید برای مدت طولانی است یا اینکه اصلا ساید بای ساید به تازگی راه اندازی شده است و یا اینکه غذایی گرم درون ساید بای ساید قرار دایم و... برای رفع این حالت کافی است تا ساید بای ساید خود را تا مدت ۲۴ ساعت زیاد باز و بسته نکنید و اجازه دهید تا تنظیم شود. اگر با راهکار های بالا مشکل دستگاهتان برطرف نشد احتمالا مشکل ساید بای ساید شما مشکلی فنی است مانند:

  • خرابی لاستیک درب ساید بای ساید یکی از دلایل خنک نکردن است
  • معیوب بودن کمپرسور و رله ساید بای ساید یکی از دلایل سرد نشدن آن است
  • کمبود گاز یکی از علت های سرد نکردن ساید بای ساید است
  • خراب بودن فن کمپرسور ساید بای ساید یکی از مشکلات خنک نکردن ساید بای ساید است
  • خراب بودن فن اواپراتور ساید بای ساید دلیل سرد نکردن ساید بای ساید است

شما می توانید برای عیب یابی ساید بای ساید زانوسی و برطرف کردن ایرادات فنی آن با انتخاب یکی از دو دکمه ی بالای صفحه با کارشناسان و سرویس کار های مجاز سماسرویس ارتباط بر قرار کنید.


تست و بررسی علل خرابی کمپرسور ساید بای ساید زانوسی


کمپرسور ساید بای ساید زانوسی از بخش های الکترونیکی، مکانیکی و قسمت گازهای ساید بای ساید زانوسی تشکیل شده است. هر کدام از این اجزا خود به قطعات و اجزا کوچک تری تقسیم می شوند؛ به همین دلیل هنگامی که نیاز به تست کمپرسور یخچال باشد ممکن است منظور هر یک از این قطعات هم باشند. کمپرسور در شرایط سالم باید به خوبی کار فشرده کردن گاز مبرد و گردش آن را در لوله های اواپراتوی انجام دهد و سپس گاز را در کندانسور خنک و به مایع تبدیل کند زمانی که شما نیازمند تعمیر موتور ساید بای ساید زانوسی و یا تعمیر کمپرسور ساید بای ساید زانوسی خود می شوید یک مشکل اساسی و بزرگ وجود دارد چون باید به نوع موتور و یا برند مورد استفاده شده و کمپرسور ساید بای ساید زانوسی خود توجه فرمایید. زیرا کمپرسورهایی که برای ساید بای ساید های دیگر مورد استفاده قرار گرفته است نمی توانند نیاز ساید بای ساید شما را حل کند. کمپرسورها انواع گوناگونی دارند که عیبارت اند از:

  • کمپرسور پیستونی
  • کمپرسور تناوبی
  • کمپرسور تراکم تک مرحله و دو مرحله ای
  • کمپرسور دورانی
  • کمپرسور مارپیچی
  • توربو کمپرسور

و در برندهای گوناگون تولید می شوند.


دلایل خرابی موتور کمپرسور ساید بای ساید زانوسی


گرمای بیش از حد در موتور کمپرسور ساید بای ساید زانوسی:

موتور کمپرسور ها گرما تولید می‌کند اما گرم شدن بیش از حد موتور کمپرسور و ایجاد گرما در اطراف کمپرسور و نبود فن تهویه باعث می‌شود که شما نیازمند تعمیر موتور ساید بای ساید زانوسی شوید و کمپرسور ساید بای ساید زانوسی شما خراب شود و از حرکت بایستد.


آلودگی در موتور کمپرسور ساید بای ساید زانوسی:

از دلایلی که باعث خرابی کمپرسور می شود و شما را نیازمند تعمیر موتور ساید بای ساید زانوسی می کند وجود آلودگی و گرد و خاک، گرد و غبار و قطعات دیگری مثل لحیم کاری و .... در موتور کمپرسور است.در موتور کمپرسور تنها باید روغن و مبرد وجود داشته باشد و هیچ چیز دیگری در آن نباید وجود داشته باشد.


کمبود روغن کاری در کمپرسور ساید بای ساید زانوسی:

روغن کاری کمپرسور بسیار مهم و ضروری است؛ اگر انجام نشود باعث می‌شود که بر کارکرد کمپرسور تاثیر بگذارد و گرمای بیش از حد تولید شود و در نتیجه به دلیل گرمای بیش از حد موتور کمپرسور شما خراب شود و شما مجبور شوید به تعمیر کمپرسور ساید بای ساید خود بپردازید.


ایراد در دکمه استارت کمپرسور ساید بای ساید زانوسی:

اگر کمپرسور شما خاموش می شود و دیگر کار نمی کند این امکان وجود دارد که مشکل از صفحه کنترل کمپرسور باشد. این بدان معناست که فشار کمپرسور بیش از حد بوده و اضافه فشار دارد و منظور آن است که شما نیازمند تعمیر کمپرسور ساید بای ساید زانوسی خود هستید. کمپرسورها نیازمند مراقبت هستند و باید از آنها مراقبت کرد تا فشار درستی را تجربه کنند؛ بهتر است که فشار دستگاه خود را بررسی کنید گاهی کافی است که کمپرسور و قطعات آن را تمیز کنید و به نگهداری و مراقبت از آن بپردازید.


خنک نبودن ساید بای ساید زانوسی به اندازه کافی:

یکی از مهمترین نشانه ها برای تعمیر کمپرسور و موتور ساید بای ساید زانوسی خنک نبودن ساید بای ساید به اندازه کافی می باشد اگر شما متوجه می شوید که قسمت‌هایی از ساید بای ساید شما خنک تر از بخش ‌های دیگر می باشد و قسمتی دمای بیش از حد پایینی دارد باید برای تعمیر موتور ساید بای ساید تان اقدام فرمایید و آن را جدی بگیرید. بهتر است که برای تنظیم تست کمپرسور از یک متخصص و یا تکنسین تعمیر ساید بای ساید که آشنا به این گونه وسایل و تجهیزات الکترونیکی و قطعات لوازم خانگی می باشد مراجعه فرمایید. البته تنها دلیل خنک نکردن ساید بای ساید ممکن است فقط کمپرسور آن نباشد و شما به تعمیر کمپرسور ساید بای ساید نیازمند نباشید اما بهتر است توسط کارشناسان سماسرویس ساید بای ساید شما بررسی شود و دلایل و عوامل دیگر را نیز شناسایی کنند.

تعمیرات ساید بای ساید زانوسی در مشهد

شارژ گاز به همراه وکیوم تخصصی ساید بای ساید زانوسی

ابتدا باید بدانیم که گاز ساید بای ساید چیست و چه کاربردی دارد؛ گاز ساید بای ساید در واقع یک گاز شیمیایی است که نقطه تبخیر خیلی پایینی دارد و تحت فشار، برای سرد کردن محیط ساید بای ساید فشرده شده است. این نوع گاز به صورت مداوم تحت یک فرآیند ویژه قرار می‌گیرد تا دائما تبخیر و فشرده شود و در نتیجه این فرآیند، تمام گرمای گاز بیرون کشیده شده و دمای داخل محفظه بسیار سرد خواهد شد. گاز ساید بای ساید زانوسی توسط شبکه میله‌های فلزی پشت ساید بای ساید زانوسی به حرکت و گردش در می‌آید.

زمان تعویض گاز ساید بای ساید زانوسی:

گاز ساید بای ساید بنا بر دلایلی از جمله سوراخ شدن لوله‌های پشت ساید بای ساید یا کمپرسور در اثر فرسودگی یا ضربه خوردن دچار نشتی شده و تمام می‌شود. چنانچه ساید بای ساید شما مثل قبل سرد نمی‌شود و یا حتی گرم شده است و یا در درون آن بوی فساد (اما بدون فاسد شدن مواد غذایی) به مشام می‌رسد، به احتمال زیاد ساید بای ساید دچار نشتی گاز شده و گاز آن تمام شده است و نیاز به شارژ دوباره گاز است. همینطور اگر به خالی شدن و یا نشتی گاز ساید بای ساید خود شک دارید می توانید کندانسور ساید بای ساید را لمس کنید؛ اگر دمای آن سرد باشد و ساید بای ساید هم در حال کار کردن باشد، به این معنی است که ساید بای ساید نشت گاز دارد. زیرا گاز در لوله‌های کندانسور در جریان بوده و دمای بدنه کندانسور باید داغ باشد نه سرد. البته سرد بودن کندانسور تنها علامت خالی شدن گاز فریون نیست اما می‌تواند یکی از علائم مهم آن باشد. همچنین چنانچه از ساید بای ساید از برق کشیده شما، صدا به گوش می‌رسد، هنوز مقداری گاز در ساید بای ساید وجود دارد اما در غیر این صورت احتمالا گاز خالی شده و باید آن را نیز مجددا شارژ نمود.

صدای زیاد ساید بای ساید زانوسی


در برخی اوقات مشکل به وجود آمده صدای زیاد ساید بای ساید زانوسی، شماست که برای عیب یابی باید به نکات زیر توجه کنید:

باید بدانید که یکی از مهمترین علل ایجاد صدای غیر طبیعی در ساید بای ساید شما می‌تواند برخورد پره‌های فن اواپراتور با برفک باشد و یا کثیفی فن‌ها در اثر سرویس نکردن در طولانی مدت باشد. پس توجه دارید یکی از مهمترین عللی که باعث به وجود آمدن این عیب در ساید بای ساید شما می باشد می‌تواند وابسته به موتور ساید بای ساید باشد. موتور ساید بای ساید در اثر فرسودگی و یا روغن کاری نشدن در طولانی مدت می‌تواند صدای زیادی از خود تولید کند که راه حل برطرف کردن آن سرویس ساید بای ساید می‌باشد.

تعمیرکار ساید بای ساید زانوسی در مشهد



برفک زدن ساید بای ساید زانوسی

برفک زدایی ساید بای ساید زانوسی و علت برفک زدن ساید بای ساید زانوسی بسیار ساده است. هوای خنک داخل ساید بای ساید زانوسی باید همواره در داخل اجزای مختلف ساید بای ساید به گردش درآمده و جریان داشته باشد. در صورتی که این هوای خنک با هوای گرم یا مرطوب که از خارج ساید بای ساید وارد می شود، برخورد داشته باشد، در نقطه اختلاط این دو جریان، برفک ایجاد می شود. برفک ها در صورتی که ذوب یا به اصلاح آب نشوند، به مرور زمان سخت شده و یخ می بندند که به یخ زدن درون ساید بای ساید می انجامد. البته یخ زدن درون ساید بای ساید می تواند مستقیما از یخ زدن آب و… نیز باشد.

از انواع رایج برفک زدن داخل ساید بای ساید زانوسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اگر یخ زدگی به صورت یک پوسته نازک باشد می توانید با حوله یا دستمال آن را تمیز کنید و این نیز طبیعی است.
  • اگر داخل پلاستیک مواد فریزر، ذرات ریز برفک بود، این برفک‌ها به خاطر رطوبت ماده غذایی بوده و ایرادی ندارد.
  • اگر برفک شکل قطرات آب یخ زده، روی دیواره داخلی فریزر و در سقف دیدید، این طبیعی است.
  • اگر یخ زدگی بصورت یک تیکه به قطر یک سانتی متر یا نیم سانتی متر و یا بیشتر بود جهت رفع آن می توانید با تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید زانوسی ارتباط برقرار کنید تا در سریعترین زمان ممکن تعمیرکار مجاز سماسرویس به محل شما بیاید.
دلایل و عواملی که باید برای برفک زدایی ساید بای ساید زانوسی بررسی شوند:
  • اگر محل قرارگیری ساید بای ساید مناسب نباشد و محیط دارای رطوبت بالایی باشد، با هر بار باز و بسته شدن درب ساید بای ساید زانوسی مقدار زیادی از رطوبت هوای بیرون وارد دستگاه شده و باعث برفک زدن ساید بای ساید زانوسی می شود. بنابر این، اگر سماور و اجاق گاز شما در کنار ساید بای ساید قرار دارند، بهتر است به فکر تغییر مکان ساید بای ساید و یا آنها باشید.
  • دلیل دیگری که می تواند برفک زدن ساید بای ساید زانوسی را در پی داشته باشد، خرابی لاستیک دور درب است. اگر لاستیک در بخشی دچار شل شدگی، پارگی یا سایش شده باشد، به طوری که امکان ورود هوا به درون ساید بای ساید وجود داشته باشد، احتمال برفک زدن ساید بای ساید زانوسی بالا خواهد بود. در چنین مواقعی باید اقدام به تعمیر یا تعویض لاستیک دور درب یخچال نمایید.
  • در صورتی که برفک در همه جا ساید بای ساید زانوسی تشکیل شده باشد و سخت و یخ زده شده باشد، ممکن است درب ساید بای ساید برای مدتی باز گذاشته شده باشد. در این حالت ابتدا، یخ زدگی ساید بای ساید زانوسی در منطقه اطراف درب خواهد بود اما درنهایت همه فضای داخل دستگاه را دربر می گیرد. در اغلب موارد، رفع این مسئله باعث می شود پس از ۲ دور یخ زدایی، برفک ساید بای ساید زانوسی از بین رفته و دستگاه به وضعیت عادی باز گردد.
  • هنگامی که برفک تنها در بخش عقبی ساید بای ساید زانوسی جایی که سیم پیچ اواپراتور قرار گرفته، به وجود می آید، از وجود مشکلی در چرخه یخ زدایی یا دیفراست خبر می دهد. این مشکل می تواند به خاطر خراب شدن هیتر، بیمتال، سنسور یخ زدایی، تایمر یخ زدایی یا برد کنترل کننده باشد. بنابر این برای عیب یابی دقیق تر ساید بای ساید زانوسی بهتر است که جزئیات این بخش ها به دقت توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید زانوسی بررسی شود. بسیاری از اوقات علت یخ زدن ساید بای ساید به گرفتگی لوله تخلیه نیز مربوط است. این لوله کوچک جهت خروج آب و برفک های ذوب شده از این بخش تعبیه می شود. به راحتی و با کمک آب گرم و سشوار می توانید این مشکل را رفع نمایید.

مسدود بودن مسیر خروجی اب حاصل از برفک زدا در ساید بای ساید زانوسی


یکی از دلایل جمع شدن آب زیر ساید بای ساید زانوسی، مربوط به لاستیک درب ساید بای ساید زانوسی است. هرگونه مواد غذایی یا گرد و خاک می‌تواند مانع محکم بسته شدن درب، افزایش چگالش و در نتیجه نشتی آب ساید بای ساید زانوسی شود. اگر به دلیل خراب یا پوسیده بودن درزگیرهای درب، هوای بیرون وارد ساید بای ساید شود، باعث به وجود آمدن رطوبت بیش از حد در ساید بای ساید شده و به این ترتیب منجر می‌شود آب اضافی به داخل سینی تخلیه ریخته و از آنجا به بیرون از ساید بای ساید و بر روی زمین سرازیر شود.

اما چطور متوجه شویم که لاستیک دور درب ساید بای ساید زانوسی نیاز به تعویض دارد؟

  • نخستین راه برای تشخیص اینکه شما نیاز به تعویض لاستیک ساید بای ساید زانوسی خود دارید این است که متوجه شوید ساید بای ساید شما عملکرد بیشتری دارد و یا به نظر می رسد هوای سرد را از دست میدهد.
  • اگر ترک ها یا نازک شدن در لاستیک دور درب ساید بای ساید زانوسی دیدید، توصیه می کنیم که اقدام به تعویض لاستیک ساید بای ساید زانوسی خود کنید.
  • همچنین می شود لاستیک درب ساید بای ساید خود را با یک اسکناس تست کنید. ورق اسکناس را بین درب ساید بای ساید قرار دهید و درب را روی آن ببندید سپس سعی کنید آن را به آرامی بکشید. اگر احساس می کنید کمی کشیدن آن سخت است نیازی به تعویض لاستیک ساید بای ساید نمی باشد و فقط با تعمیر مشکل حل می شود اگر آن را به سرعت و راحت بیرون کشیدید نیاز به تعویض لاستیک ساید بای ساید زانوسی دارید.

عیب یابی و بررسی خرابی برد ساید بای ساید زانوسی

خوب است پیش از آنکه به موضوع خرابی و عیب یابی برد بپردازیم؛ بگوییم که برد الکترونیکی ساید بای ساید زانوسی مانند مغز آن است که اجزای اصلی مانند کمپرسور و فن ساید بای ساید را کنترل می کند. مادربرد را نیز میتوان به عنوان برد اصلی در نظر گرفت، که وظیفه ی آن کنترل تمام اجزاست. به طور کلی، هر چیزی که بر روی ساید بای ساید تاثیر می گذارد، می تواند توسط مادربرد کنترل شود.چنانچه برد الکترونیکی ساید بای ساید نتواند کار کند، ساید بای ساید به درستی خنک نمی شود. یکی از علائم کنترل پنل آسیب دیده این است که فن ، چراغ ها و سایر اجزای دیگر کار نمی کنند. بنابر این اگر برد ساید بای ساید شما دچار مشکل و نقص فنی شود باید تعمیرات آن را به تعمیرکار مجاز ساید بای ساید زانوسی بسپارید و از تعمیر خود سرانه ی آن بپرهیزید.

علائم خرابی برد ساید بای ساید زانوسی

همانطور که پیش تر اشاره کردیم؛ برد الکترونیکی مغز ساید بای ساید میباشد ، بنابر این هر مشکلی که برای ساید بای ساید شما به وجود بیاید میتواند به برد مربوط باشد.

  • اگر ساید بای ساید شما به اندازه کافی خنک نیست، برد الکترونیکی ساید بای ساید برای عیب یابی باید بررسی شود.
  • اگر ساید بای ساید شما برفک میزند، جهت تعمیر ساید بای ساید زانوسی برد الکترونیکی هم باید بررسی شود.
  • اگر ساید بای ساید شما یکسره کار می کند، خرابی برد الکترونیکی هم میتواند یکی از مشکلات باشد.
  • اگر ساید بای ساید شما مشکل یخ زدایی دارد، برد الکترونیکی هم باید بررسی و عیب یابی شود.
  • اگر ساید بای ساید شما روشن نمی شود ؛ برد الکترونیکی هم باید عیب یابی شود.
  • اگر کمپرسور روشن نیست و هر دو فن در حال کار هستند، مشکل از مادربرد است.
  • اگر مشکلی در دمای ساید بای ساید خود وجود دارد، برد هم باید بررسی شود.

خرابی یخساز و آب سردکن ساید بای ساید زانوسی

علل زیادی هستند که مسبب خرابی یخساز و آب سردکن ساید بای ساید شما می شوند؛ ابتدا به یخساز می پردازیم و بعد به سراغ آب سردکن می رویم. از دلایلی که می توان برای خرابی یخساز نام برد:

  • شیلنگ آب دچار خمیدگی یا پیچ خوردگی باشد
  • خرابی شیر برقی یخساز که از ورود آب جلوگیری می کند
  • خرابی سنسور یا برد یخساز که از تولید یخ جلوگیری می کند
  • و...

  • اما برای خرابی آب سردکن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از موارد مهم خرابی فیلتر آب ساید بای ساید زانوسی است، که برای نمونه رسوبات زیادی که در فیلتر آب جمع می شود مانع از خروج آب از آن و در نهایت آب سردکن از کار می افتد
  • قطع شدن شیلنگ آب یا خمیدگی آن هم می تواند از دلایل خرابی آب سردکن باشد
  • و یا درون خود لوله های آب رسانی دستگاه مسدود شده اند
  • و...

  • تست و بررسی ایرادات ناشی از سیم کشی موتور ساید بای ساید زانوسی

    سیم کشی موتور ساید بای ساید با نحوه سیم کشی یک مدار ساده که از اجزایی مانند یک منبع تغذیه و لامپ تشکیل می‌شود خیلی خیلی متفاوت است. چرا که کمپرسور ساید بای ساید یک مدار الکتریکی است که از اجزای دیگری مانند، خازن، رله و … نیز تشکیل شده است. کمپرسور ساید بای ساید وسیله‌ای است که توسط گاز مبرد که توانایی جذب حرارت را دارد، کار می‌کند. این وسیله به کمک این گاز، گرمای کابین ساید بای ساید را جذب کرده و به بیرون انتقال می‌دهد و سرمای لازم برای داخل ساید بای ساید را تولید می‌کند. ظرفیت سیستم، قدرت کمپرسور را مشخص می‌کند. قدرت کمپرسور نیز بر روی نحوه سیم کشی موتور ساید بای ساید تأثیر دارد. اگر قصد تعویض یا تعمیر سیم کشی کمپرسور ساید بای ساید خود را دارید، بهتر است انجام این کار را به یک فرد متخصص بسپارید. چرا که سیم کشی به‌گونه‌ای نیست که هر فرد مبتدی به‌راحتی بتواند آن را انجام دهد.
    عوامل متعددی در نحوه سیم کشی موتور ساید بای ساید زانوسی موثرند و تغییراتی را در آن به وجود می آورند.
    این عوامل شامل قدرت کمپرسور، تک فاز یا سه فاز بودن آن، جریان مصرفی در لحظه استارت، خازن، رله استارت و … هستند.
    ساختار کلی موتور ساید بای ساید زانوسی مانند آن دسته از موتورهای الکتریکی است که در آن‌ها از یک استاتور ثابت و یک روتور متحرک استفاده می‌شود.
    موتور ساید بای ساید دارای دو سیم ‌پیچ راه‌انداز و سیم ‌پیچ اصلی است که داخل استاتور نصب شده‌اند.
    برای به حرکت در آمدن استاتور، سیم‌ پیچ راه‌انداز با دریافت جریان برق وارد مدار می‌شود تا به راه‌اندازی سیم پیچ اصلی کمک کند
    سپس سیم پیچ راه‌انداز توسط رله استارت از مدار خارج می‌شود و سیم پیچ اصلی میدان مغناطیسی لازم برای به حرکت در آمدن استاتور را فراهم می نماید.


    امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم تا با بررسی هرچه دقیق تر عیب یابی ساید بای ساید زانوسی اطلاعات کافی را به شما کاربر گرامی ارائه کرده باشیم.

    اگر هریک از قطعات کار خود را به درستی انجام ندهند باعث ایجاد ایراد در سیستم و نمایش کد ارور در صفحه نمایشگر ساید بای ساید زانوسی شما می شود. برای اطلاع از علت ارور و رفع آن می توانید با شماره تماس 09150011135 تماس حاصل کنید تا تعمیرکاران مجاز ما به محل شما بیاید.



    ویژگی های سما سرویس


    متخصصان با تجربه

    متخصصان با تجربه

    تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می باشند.

    گارانتی خدمات

    گارانتی خدمات

    سما سرویس بر خلاف دیگر شرکت ها که نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین ندارند، مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی ۱۸۰ روز به عهده میگیرد.

    سرعت در ارائه خدمات

    سرعت در ارائه خدمات

    با توجه به اینکه تکنسین های سما سرویس در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

    هزینه های منصفانه

    هزینه های منصفانه

    تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

    اولویت با تعمیر خدمات

    اولویت با تعمیر خدمات

    با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

      سبد خرید