نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد ، بهترین گزینه برای دریافت خدمات تعمیر این دستگاه می باشد. شما می توانید انتظار بهترین کیفیت خدمات را از نمایندگی های مجاز دستگاه مورد نظرتان داشته باشید. مراکزی مانند نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد مزایای بسیاری دارند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. اما پیش از آن باید ذکر کنیم که هنگامی که وسایلی مانند ماشین لباسشویی اسنوا خراب می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند ، هرگز نباید وظیفه تعمیر و عیب یابی آن را به افراد بی تجربه و مراکز نامعتبر واگذار کرد. این امر می تواند مشکلات و نارضایتی های زیادی را برای شما در پی داشته باشد. چنانچه فرد تعمیر کار مهارت کافی را نداشته باشد و یا با مدل دستگاه شما آشنایی لازم را نداشته باشد ، ممکن است دستگاه را بصورت موقت تعمیر و مجدد راه اندازی کند ، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که دستگاه دوباره به مشکل قبل دچار نشود و یا دچار مشکل جدیدی نشود. تعمیر نادرست و غیر اصولی وسایلی مانند ماشین لباسشویی می تواند به سایر قطعات آن آسیب های کوچک و بزرگی وارد کرده و هزینه های بیشتری را به شما تحمیل کند. برخی از این موارد که اکثرا با تعویض قطعات اصلی نیز همراهند ممکن است هزینه های زیادی را نیز به دنبال داشته باشند. پس توصیه اکید ما به شما این است که قبل از انتخاب شخص یا شرکت تعمیرکار ، تحقیق نموده و حساسیت لازم را در این زمینه اعمال کنید تا از نارضایتی ها و خسارات احتمالی ناشی از آن تا حد امکان جلوگیری شود.

مزایای نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد


نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد مزایای بسیاری دارد که کیفیت خدمات آن را تضمین کرده و آن را از افراد و مراکز متفرقه کاملا متمایز می کند. در ادامه به بخشی از این مزیت ها اشاره می کنیم:

  • مهمترین و اصلی ترین مزیت نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد ارائه گارانتی و ضمانت خدمات می باشد. شما پس از اتمام فرایند تعمیر دستگاه خود ، برگه ای را تحت عنوان ضمانت نامه خدمات دریافت می کنید که کیفیت خدمات را تا شش ماه تضمین می کند. یعنی چنانچه دستگاه شما پس تعمیر توسط تکنیسین نمایندگی مجاز ، دوباره به مشکل قبل دچار شود و یا به خوبی تعمیر نشده باشد ، شما با استفاده از این ضمانت نامه می توانید دوباره اقدام به درخواست تعمیر آن نمایید و ما آن را بدون هیچگونه هزینه اضافی دوباره تعمیر خواهیم کرد.

  • سرعت ارائه خدمات در نمایندگی بسیار بالا است بطوریکه بعد از تماس شما با نمایندگی و گذراندن مراحل ثبت درخواست ، حداکثر پس از 2 ساعت تعمیرکار لباسشویی اسنوا در مشهد ، به محل مورد نظر شما اعزام شده و فرایند عیب یابی و تعمیر آن را آغاز خواهد کرد.

  • تمامی افرادی که به عنوان تکنیسین ، در نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد مشغول به ارائه خدمات هستند ، مورد ارزیابی قرار گرفته و دانش و مهارت آنها مورد آزمون قرار می گیرد. همچنین تمامی این افراد دارای حداقل 11 سال تجربه در این زمینه می باشند.

  • اولویت ما در سما سرویس همیشه بر این مبنا است که اگر قطعه ای قابل تعمیر باشد حتما باید تعمیر شود و تعویض نشود. این موضوع با توجه به وضعیت اقتصادی حال حاضر و افزایش و نوسانات قیمت قطعات ، اهمیت زیادی دارد و در کاهش هزینه ها نقش مهمی را ایفا می کند. اما چنانچه مشتری به هر دلیلی درخواست به جایگزینی قطعه معیوب نماید تعمیرکار موظف به تعویض آن خواهد بود.

  • نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد ، همیشه از بهترین قطعات یدکی استفاده می کند. این شرکت همواره در فرایند تعمیر انواع لوازم منزل از قطعات اصلی و شرکتی ای استفاده می کند که دارای گارانتی معتبر باشند. استفاده از قطعات قلابی و بی کیفیت علاوه بر این که ممکن است دستگاه شما را با مشکلاتی مواجه کند ، به اعتبار و شهرت ما نیز خسارات جدی وارد می کند که این موضوع یکی از خط قرمز های سما سرویس است.

  • یکی دیگر از مزیت های مهم سما سرویس این است که مرکز پاسخگویی تلفنی ما در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به مشکلات و درخواست های شما می باشد و در هر ساعتی می توانید از خدمات ما بهره مند شوید. علاوه بر این وبسایت سما سرویس نیز همواره برای ثبت درخواست های شما فعال و در دسترس خواهد بود و شما حتی می توانید با استفاده از مقالات موجود در وبسایت ، تا حد زیادی انواع لوازم منزل خود را عیب یابی و در برخی موارد تعمیر نمایید.

  • پشتیبانی خدمات یکی دیگر از مزیت های فراوان نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد می باشد. خدمات ما به پایان فرایند تعمیر ختم نمی شود و حتی پس از تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه شما می توانید از پشتیبانی سما سرویس استفاده کرده و سؤالات خود را با ما در میان بگذارید.

  • سما سرویس آمادگی دارد که در هفت روز هفته و بصورت 24 ساعته در سرتاسر شهر مشهد سرویس دهی نماید. این مرکز تعداد زیادی از تکنیسین های متخصص را در اختیار دارد که توانایی تعمیر انواع ماشین لباسشویی در هر برند و مدلی را دارند.

  • تمامی مراحل تعمیر و عیب یابی دستگاه در منزل یا محل مورد نظر شما انجام خواهد شد و شما می توانید به تمام مراحل تعمیر آن اشراف کامل داشته باشید. این موضوع هزینه حمل نقل دستگاه از منزل تا نمایندگی را حذف می کند و در زمان آن نیز تا حد بسیاری صرفه جویی می شود. ( در موارد بسیار نادری ممکن است نیاز باشد که دستگاه به محل تعمیرگاه حمل شود.) در برخی موارد نیز ممکن است نیاز باشد قطعه ای از دستگاه جدا شده و برای ادامه فرایند تعمیر آن به نمایندگی منتقل شود و سپس دوباره در محل روی دستگاه نصب شود.


https://samaserviceco.ir/fa/wp-content/uploads/2020/08/لباسشویی-اسنوا-2.jpg

مراحل ثبت درخواست در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد


در ادامه بصورت کامل مراحل ثبت درخواست در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد را بررسی کرده و توضیح می دهیم :

  1. در مرحله اول قبل از تماس با نمایندگی ، شما می بایست جزئیات ایراد دستگاه خود را تا حد امکان شناسایی کنید تا هنگام تماس با ما بتوانید به خوبی ایراد را شرح داده تا ما بتوانیم به بهترین نحو شما را راهنمایی کنیم.( در برخی موارد با راهنمایی های کارشناس تلفنی ما ایراد را خودتان می توانید برطرف کنید و نیازی به حضور تعمیرکار نخواهد بود.) علاوه بر این اطلاعاتی که شما در اختیار ما می گذارید در توجیه و تجهیز تعمیرکار مجاز لباسشویی اسنوا نیز مؤثر خواهد بود.
  2. در این مرحله شما می بایست درخواست خود را برای تعمیر دستگاه خود در نمایندگی ثبت کنید. برای این کار به دو روش می توانید عمل کنید:
    • روش اول بصورت تلفنی است؛ شما با تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد و بیان ایراد دستگاه ، در صورت تمایل می توانید درخواست اعزام تعمیرکار و تکنیسین متخصص دستگاه خود را ثبت کنید.( چنانچه زمان خاصی را برای حضور تکنیسین در منزلتان در نظر دارید ، می بایست در زمان تماس با نمایندگی آن را بیان کنید. در غیر این صورت تکنیسین در یک بازه زمانی 2 ساعته در منزل شما حضور خواهد یافت.)
    • روش دوم بصورت آنلاین؛ در این روش شما می بایست فرم ثبت درخواست تعمیر بصورت آنلاین را که در وبسایت سما سرویس موجود است تکمیل نموده و ارسال کنید. سپس در صورت نیاز کارشناسان ما با شما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را دریافت و در نهایت تکنیسین مربوط را به محل مورد نظر شما اعزام خواهند کرد.
  3. پس از ثبت درخواست شما ، در شرایطی که زمان خاصی توسط شما تعیین نشده باشد ، تعمیرکار مجاز لباسشویی اسنوا در مشهد نهایتا پس از دو ساعت در منزل شما حضور خواهد یافت و فرایند تعمیر آن را آغاز می کند. در طی فرایند در موارد کمی ممکن است نیاز باشد دستگاه یا قطعه ای از آن برای تعمیر به نمایندگی منتقل شود و پس از انجام تعمیرات لازم دوباره به محل شما منتقل و روی دستگاه نصب شود. در غیر اینصورت فرایند تعمیر در منزل شما انجام شده و دستگاه راه اندازی و تست خواهد شد.
  4. پس از اتمام فرایند تعمیر لباسشویی اسنوا ، تعمیر کار آن را راه اندازی و تست می کند تا از سلامت آن مطمئن شوید. سپس تعمیرکار فاکتور رسمی شرکت را به شما تحویل می دهد و پس از پرداخت هزینه توسط شما ، برگه ضمانت نامه خدمات را به شما تقدیم خواهد کرد.
  5. در انتها شما می توانید در صورت داشتن هرگونه پرسشی با نمایندگی تماس گرفته و پاسخ آن را دریافت نمایید و حتی نظر خود را در مورد کیفیت خدمات و میزان رضایت تان از برخورد تکنیسین را بیان کنید.
  6. برای استفاده از ضمانت نامه خدمات نیز در صورت نیاز کافی است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد تماس گرفته و درخواست تعمیر مجدد دستگاه را مطرح کنید تا از خدمات گارانتی نیز بهره مند شوید.

رایجترین مشکلات لباسشویی اسنوا


ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد روزانه تعداد زیادی تماس از طرف همشهریان در ارتباط با مشکلات لباسشویی شان دریافت می کنیم و آنها پس از شرح دادن مشکلات دستگاهشان از ما درخواست راهنمایی می کنند و علت رخ دادن این اتفاق را جویا می شوند. مشکلاتی که برای لباسشویی رخ می دهند دلایل مختلفی دارند و رفع کردن آنها نیازمند بررسی دقیق و عیب یابی دستگاه می باشد. عیب یابی دستگاه باید توسط یک متخصص انجام شود تا ریشه مشکل پیدا و رفع شود و در آینده دوباره مشکل ایجاد نکند. در ادامه تعدادی از مشکلات رایج لباسشویی را همراه با دلایل رخ دادن آنها ذکر کرده ایم تا مطالعه کنید. توجه داشته باشید که دستکاری کردن لباسشویی بدون داشتن مهارت و دانش ممکن است موجب آسیب رسیدن به خودتان یا دستگاه شود و موارد زیر صرفا برای بالا بردن اطلاعات شما گرد آوری شده.

  • بسته نشدن درب لباسشویی اسنوا: اگر درب لباسشویی به خوبی بسته نشود دستگاه عملیات شستشو را آغاز نمی کند و باید مشکل درب را رفع کرد. قبل از هر چیز باید بررسی کنید که چیزی جلوی بسته شدن درب را نمی گیرد و لولا های درب سالم هستند. دلایل به وجود آمدن این مشکل می توانند خرابی قفل یا سوئیچ درب باشند. برای بررسی دقیقتر و رفع مشکل بهتر است با یک تعمیرکار لباسشویی اسنوا در مشهد تماس بگیرید.
  • تخلیه نشدن آب داخل لباسشویی اسنوا: اگر آب داخل لباسشویی تخلیه نشود لباس ها به درستی شسته نمی شوند و دستگاه عملیات شستشو را به اتمام نمی رساند و خاموش نمی شود. این مشکل ممکن است به دلیل گرفتگی فیلتر یا لوله تخلیه و یا ایراد در پمپ تخلیه رخ دهد. فیلتر و لوله تخلیه باید بررسی شوند و درصورت مسدود بودن، راه آنها باز شود. اگر مشکلی در لوله و فیلتر تخلیه وجود نداشت ممکن است پمپ تخلیه مشکل داشته باشد و باید بررسی شود.
  • لرزش بیش از حد لباسشویی اسنوا: تمام لباسشویی ها در هنگام کار مقداری لرزش دارند و این کاملا طبیعی است، اما اگر لرزش دستگاه بیش از حد باشد و به اطراف حرکت کند نشان می دهد مشکلی در دستگاه وجود دارد و بهتر است فورا بررسی شود. این اتفاق می تواند به دلیل تراز نبودن دستگاه، جدا نشدن کمک فنر ها از شاسی، متعادل نبودن بار دستگاه یا مشکل در تسمه رخ دهد.

تعمیرکار و سرویسکار مجاز لباسشویی اسنوا در مشهد


یکی از مسائلی که ما در سما سرویس حساسیت زیادی روی آن اعمال می کنیم ، مهارت و تجربه تعمیرکار و سرویسکار مجاز لباسشویی اسنوا در مشهد است. تمامی این افراد باید دارای مهارت و تجربه کافی را در زمینه تخصصی خود داشته باشند و امتیاز قبولی را در آزمون های ما کسب کنند. علاوه بر این ما همواره برای افزایش دانش و مهارت تکنیسین ها خود کارگاه های آموزشی برگزار می کنیم و در این کارگاه ها این افراد را با جدیدترین مدل ها و انواع لوازمنزل آشنا می کنیم . بروز ترین متدهای تعمیر آن ها را آموزش می دهیم. علاوه بر این اصول مشتری مداری و رعایت مسائل بهداشتی نیز اهمیت زیادی دارد و ما این موارد را نیز به خوبی به تکنیسین ها خود آموزش داده و آن ها را ملزم به رعایت و اجرای کامل این دستورات می کنیم.

https://samaserviceco.ir/fa/wp-content/uploads/2020/08/لباسشویی-اسنوا-3.jpg

خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد


نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد خدماتی مانند تعمیر انواع ماشین لباسشویی را در هر مدل یا برندی ارائه می کند. علاوه بر این خدمات تعمیر در منزل نیز یکی دیگر از خدمات اصلی سما سرویس می باشد. همچنین سرویس انواع لوازم منزل نیز در این مرکز انجام می شود. سرویس های دوره ای یکی از بهترین روش ها برای حفظ کارایی وسلامت اکثر لوازم منزل از جمله ماشین لباسشویی اسنوا می باشد. توصیه ما به شما و همه مشتریان مان این است که قبل از اینکه دستگاه خراب شود اقدام سرویس آن نمایید. با این کار ایرادات جزئی شناسایی و برطرف می شوند و از بروز ایرادات شدید و پر هزینه جلوگیری می شود در ضمن هزینه انجام سرویس های دوره ای به مراتب کمتر از میانگین هزینه های تعمیر لوازم منزل می باشد. سرویس های دوره ای برای انواع ماشین های لباسشویی بسته به میزان کارکرد دستگاه در هفته ، بین یک تا سه مرتبه در سال تعیین می شود.

نحوه ارائه خدمات در نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد


با توجه به توضیحاتی که تا اینجا ارائه شد ، شما می توانید کاملا از کیفیت خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد مطمئن باشید و این موضوع با ارائه گارانتی خدمات توسط ما ، تصدیق می شود. علاوه بر این سابقه و پیشینه سما سرویس نیز می تواند گواهی بر اعتبار و صداقت ما در ارائه بهترین خدمات باشد. شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر تعمیر انواع لوازم منزل خود را از جمله : ماشین لباسشویی و ظرفشویی ، یخچال فریزر ، کولرگازی و اسپلیت و ... ، به ما بسپارید و خیالتان از بابت تعمیر صحیح و اصولی دستگاه تان آسوده باشد.


https://samaserviceco.ir/fa/wp-content/uploads/2020/08/لباسشویی-اسنوا-4.jpg

ارتباط با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد


همانطور که گفته شد ارتباط با نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد به دوطریق امکان پذیر است. شما می توانید با استفاده از دکمه هایی که در بالای همین صفحه مشاهده می کنید ، هم بصورت تلفنی و هم بصورت آنلاین و از طریق تکمیل فرم مربوطه ، اقدام به ثبت درخواست و دریافت خدمات سما سرویس نمایید.


ویژگی های سما سرویس


متخصصان با تجربه

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می باشند.

گارانتی خدمات

گارانتی خدمات

سما سرویس بر خلاف دیگر شرکت ها که نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین ندارند، مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی ۱۸۰ روز به عهده میگیرد.

سرعت در ارائه خدمات

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین های سما سرویس در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

هزینه های منصفانه

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر خدمات

اولویت با تعمیر خدمات

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

    سبد خرید